یک خبر خوب و یک خبر بد

دوباره سلام
اول مرسی از آرش جان که نظر خوب خود را گفتند .
آرش جان راستش این وبلاگ قرار بود فقط در رابطه با مسائل هک باشد اما چون
بازدید کنند زیادی نداشت مجبور شدم فعلا در رابطه با بوتر ها بنویسم که الان
بازارش داغ است و این وبلاگ را که تازه راه افتاده بچه ها بشناسند.
اما اگر آرشیو را ه نگاهی بندازی چند تا درس هم برای هک نوشتم البته بصورت
عملی و کاربردی.
خبر بد البته برای خودم
راستش سایتی که من اکانت گرفتم با مشکل روبرو شده و نمی توانم صفحات
سایت رو به روز کنم و مطلب بنویسم و بخاطر همین اگر رفتید تو سایت زیاد
تعجب نکنید که ایراد داره البته باید ببخشید.
خبر خوب.................
خبر خوب هم اینه که با این وجود من ۹ تا بوتر جدید گذاشتم روی سایت البته باید
برید به صفحه اصلی که هیچ شکل و شمایلی نداره که فکر نکنم فعلا مهم باشه
چون دانلود بوتر خیلی مهم تر است تا شکل و شمایل خلا صه خوش بگذره
لینک صفحه بوتر ها را در پایین همین قسمت قرار میدم.
Y.O.F.I-Fixed Beat.zip
در صفحه بوتر ها ۳ گزینه می بیند که اول همه آنها یکی است اما شما این گزنه را دانلود کنید چون گزینه های دیگر کار نمی کنند و این برنامه ای است که با اون
می توانید آی دی بکشید داخل روم.
بقیه هم بوتر هستند...........
اگر سوالی داشتید حتما اسم برنامه را بنویسید که من توضیح کامل بدم.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:57 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد