مقالات جدید

سلام به دوستان
در قسمت مقالات آموزشی یاهو یک آموزش تصویری کامل برای برنامه
یاهو تونل قرار دادم خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.
در قسمت کدهای جاوا اسکریپت هم ۶ عدد کد جاوا اسکریپت جالب و
بدرد بخور قرار دادم این کد ها را از دست ندین.
یکی از دوستان کد لینک خواسته بود که اون را هم حتما بزودی به همراه
چند تا کد خوب دیگه در قسمت مربوطه اضافه می کنم.
پریا جان شما هم باید اطلاعات بیشتری به من بدهی
۱- سیستم عامل سرور مربوطه چیست؟
۲-آیا شما به سرور دسترسی دارید و دسترسی شما تا چه حدی است؟
۳- شما چه پسوردی را می خواهید هک کنید ایمیل یا اکانت؟
۴-آیا این سرور دارای شبکه است و شبکه مورد نظر شامل چند تا کامپیوتر می باشد؟
۵-دسترسی فرد مورد نظر در این شبکه چه می باشد ادمین یا کاربر عادی؟


یک از  دوستان هم گفته بود که مقالات این وبلاگ را در جای دیگه هم
دیده است                            www.crouz.com
  
فقط یک نکته بگم که شما خیلی راحت می توانید IP کسی که این سایت را به روز میکند پیدا کنید البته خیلی راحت در این سایت از کنتور سایت پشتیبانان شبکه استفاده کرده اند
که شما وقتی روی آیکون این شمارنده کلیک کنید به صفحه ای می روید که لیستIP بازدیدکنندگان این سایت را به همراه مشخصات دیگر نمایش 
 می دهد .........
خوب تنها کاری که شما باید انجام دهید گذاشتن وقت و چک کردن IP هایی که در این صفحه ثبت می شوند و البته با داشتن اطلاعات دیگر شما خیلی راحت متوجه آی پی صاحب سایت می شوید و خوب دیگه باقی مراحل......
بزودی مقاله کاملی در باره این موضوع می نویسم.
خوب این دوست خوبم به این نکته کوچک و پر اهمیت مثل خیلی از دوستان دیگر توجه نکرده است.شما با توجه به این موضوع می توانید IP دوستان وبلاگ نویس را هم پیدا کنید.

دوست خوب من بابک عزیز هم محبت کردن و برای من درباره لینک
سایت هایی که من قرار داده ام گفتند که این وب سایت ها به همراه
برنامه های خود تروجان یا ویروس به سیستم بازدید کنند ارسال میکنند
البته به شرطی که شما برنامه ای از این سایت ها دانلود کنید.
اکثر این سایت ها و وبلاگ ها دارای برنامه های آلوده هستند............
خوب این متاسفانه اول مشکل این دوستان هستند که به دنبال راههای
جدید برای هک کردن نمی باشند و دوم اینکه بهتر است شما سیستم خود
را ایمن کنید و از امنیت سیستم خود مطمئن باشید.
بابک جان امیدوارم که شما هم آی دی خود را از دست نداده باشید.....

فعلا .........
نظرات 31 + ارسال نظر
شاهین شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:30 ب.ظ http://shahin-majidi.blogsky.com

رفیق به ما هم سر بزن

مصطفی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:08 ب.ظ http://mostafa1000.blogsky.com

سلام ممنون به من سر زدی
از حمایتت ممنون شما لطف دارین
در ضمن یه سوال در مورد هک می خواستم بپرسم
من user یک admino توی یک ای اس پی دارم
آیا نرم افزاری هست که بتونه password list دونه دونه آزمایش کنه؟
با تشکر
مصطفی

امید عرب شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:11 ب.ظ http://omidarab.blogsky.com

سلام خیلی خوشحالم که برگشتی برات آرزوی توفیق و موفقیت میکنم.

پریا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.sadsale.persianblog.com

سلام دوست عزیز ببخشید که خیلی سریع و شتابزده گفتم. راستش من میخوام آیدی و پسورد یک نفر رو بدون استفاده از نرم افزار مجیک هک کنم من به دستگاه هایی که اونها روش کار میکنن دسترسی دارم بنا براین میخوام اینکارو انجام بدم البته به سرور هم دسترسی دارم اما نمی خوام از اونجا برم. فقط لطفا یه نرم افزار به من معرفی کنید که خیلی سریع عمل کنه و در عین حال توسط تروجان ها و آنتی ویروس ها شناسایی نشه. مرسی من تا امروز منتظر پیغامتون هستم. لطفا داخل بلاگم چیزی از این موضوع ننویسید ممنون میشم چون اونا به بلاگم هم دسترسی دارم. ضمنا دوست دارم بدونم چطوری یک پرشین بلاگ رو میشه هک کرد. مرسی ببخشید من هی خرده فرمایش می کنما.ولی خیلی به کمکتون نیاز دارم. مرسی و قربان شما

پریا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.sadsale.persianblog.com

بازم سلام. ببخشید که دوباره اومدم میخواستم طرز کار با برنامه XP32 رو یاد بگیرم یا هر برنامه ای که بتونه توی یک الی دو روز کار هک رو انجام بده خیلی ممنون. و بازم شرمنده از مزاحمتهای پی در پیم. منتظر کمکتون هستم. بازم امروز سر میزنم.مرسی

مرد یخی یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:09 ب.ظ http://girl.blogsky.com

سلام
هم وبلاگ زیبایی داری هم افکاری زیبا
دستست درد نکنه.
موفق باشی

فواد سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:41 ق.ظ

salam
site kheili zibayi dari va man az barname hayi ke baramon gozashti kheli raziam
mamnonaz hameye zahamati ke mikeshi
b:Xy:Xe:X

امیر سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام.....
خیلی وبلاگ توووووپیه .....
یه سوال داشتم....
می خواستم ببینم میشه نرم افزاری رو معرفی کنی که با کمک آی دی افراد پسووردشونو پیدا کنه...؟
ممنون از تمام زحمات....
فعلا..........

علی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:02 ب.ظ

site fogholade khobi darid omidvaram ke dar karetan movafagh bashid va ye arzi dashtam ke man be yek barname ke betoone ba estefade az id ye nafar dar yahoo passworde oono peyda konebe sheddat niaz daram lotf mikonid agar mara rahnamayy konid

نی نی دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام . آقا تو رو خدا کمک کنک من دو سه تا از این برنامه ها رو که ماله یاهو است ( مثل یازاک) وقتی می خوام اجرا کنم این خطا رو میگیره:
component 'MSWINSCK.OCX' or one of its dependenices not correctly registered: a file is missing or invalid
من آپدیتش هم کردم ولی باز خودش رو لوس میکنه جون نی نی بهم بگو چکار کنم

محسن جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام اقا دستون درد نکنه خیلییییییییییییییییییییییییی بوتر های توپی بود

م سی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.chat-error.cjb.net

سلام
من همین جوری این وب لاگو پیدا کردم
آید صاحب وب لاگو میخام(یاهو)

ساناز شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ب.ظ

من ازتون میخواستم که اگه میشه یک بوتر با اموزشش
بزارید که بوتره کار کنه تو رو خدا فقط کار کنه.
مرسی

ابوالفضل پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:49 ب.ظ



سلام . آقا تو رو خدا کمک کنک من دو سه تا از این برنامه ها رو که ماله یاهو است ( مثل یازاک) وقتی می خوام اجرا کنم این خطا رو میگیره:
component 'MSWINSCK.OCX' or one of its dependenices not correctly registered: a file is missing or invalid
من آپدیتش هم کردم ولی باز خودش رو لوس میکنه جون نی نی بهم بگو چکار کنم

Salam, vaseye man ham pish omade
in filer ro az kojna begiram felan bye

سینا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
دمت قیییژ وبلاگت قشنگه
۳ تا از برنامه های بوتت رو دان لود کردم همه یک error می دادن

system error&H8007007E
این یعنی چی؟

بابک جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ب.ظ

salam ghalebeh sitet ziad jaleb nest ageh e tahavolati tosh bedi behtar misheh
از دوستان اگه کسی سوالی داشت میتونه بااین آیدی در مسنجر با من مطرح کنه چون فکر می کنم کمی بتونم کمکتون کنم
bye adrian20_bamarefat

سیاوش چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.siavshba hale.persianblog.com

بد نبود یک وبلاگ آمده کر دم توپ ولی وارد اینترنت نکردم بزودی خبرتون میدم
سیاوش

مهدی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام
عزیز این برنامه هات که همشون ارور میدن که
مثلا این یکی:Blood_Pigs_v8booter
این ارور رو میده
component 'MSWINSCK.OCX' or one of its dependenices not correctly registered: a file is missing or invalid
لطفا راهنماییم کن.
ضمنا وبلاگتم کارش درسته همینجوری ادامه بده
فعلا.

پیام سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:16 ق.ظ http://www. dad dad nadad be zoor .com

این اخه چه وضعه بلاگه سلام
خاک تو سرت خوب نزار کپی کنن
خئاحافظ

ئخیث دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.sdfasdf.com

تلن

سیسیسیبلا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:09 ب.ظ http://fghdfghdfg

یبلابیلابیلایبلایبلایبلایبلایبلایبلایبلایبلایبلایبلایبلابلیا

رامین چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:38 ب.ظ

salam az site shoma vagan khosham oomade besyar motanavve va jaleb hast . booterha ro ham download kardam vali motassefane nemitoonam ID tosh login konam yani too hich booteri nemitoonam age zahmati nabashe lotfan rahnemayim konid ye donya mamnoonam

ژوزف جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام .خسته نباشی
ایول . سایتت خیلی باحاله
می خوام هک یاد بگیرم لطفا راهنماییم کم
یک بوتر قوی هم می خوامکهکار کنه ( لطفا کار کنه )
بازم دمت گرم

حسین سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ق.ظ http://mswinsck.ocx

من بوتر کپی کردم ولی میگه فایل میخوام فایل رو بالا تو وبلاگ مینویسم بهم بده

... دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ

Run-time error 339:
Component MSINET.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or inavlid
in error vase booter ke dl mikonam miad nemidonam chera :(

محسن جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ

ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییکککککککککککککککککککککککککککککککککککککممممممممممممممممممممممممممم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههککککککککککککککککککککککککککککک
ممممممممممممموووووووووووووووووووبببببببببببباااااااااااااااایییییییییییییلللللللللللللللللل

یییییییییییییییییییییییییییاااااااااااااااااددددددددددددددددددددد
بببببببببببببببببببببببدددددددددددددددههههههههههههههههههههههههههه

محسن جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام اموزش هک موبایل یاد بده

دوباره سر می رنم

دیوید چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:26 ق.ظ

بسیار جالب بود .ولی بخش مقالتون رو نتونستم دید بزنم راهنمایی میکنید؟

اشکان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ب.ظ

۰system error&h8007007e(-2147024770

نبی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ق.ظ

age meshe boter man pegham run time mede (run time
eror 9) mede

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد