یک بد شانسی

مثل همیشه اومدم کانک بشم دیدم ای داد بیداد .....................
تلفن قطع بود................
پیش خودم گفتم درست میشه آخه قبلا هم از این اتفاقات افتاده بود اما انگار این دفعه فرق می کرد و این قطع بودن تلفن از یک روز که من فکر می کردم
 ۲۰ روز طول کشید...............
خوب دیگه اینم از شانس من بود حالا خوب یا بد .................................
البته در این مدت من بیکار نبودم و یک سری مقالات آموزشی و همینطور
چندتا کد جاوا بدرد بخور و جالب آماده کردم که بزودی در وبلاگ قرار می دهم.
راستش اول می خواهم به دوستانی که محبت کردند و پیغام گذاشتند
 سر بزنم.
پس فعلا ........ سعی میکنم تا امشب این مقالات را روی وبلاگ قرار بدم.
قربان بچه های با معرفت...............

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:57 ب.ظ http://reza-n.blogspot.com

آقا دمت گرم
بپا تلفنت باز قطع نشه ( این بار واسه بدهی ! )

پریا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام. من میخوام از داخل سرور یک دستگاه پسورد کسی رو هک کنم لطفا راهنمایی کنید. مرسی هر چه سریعتر

عبدوهادشسثقث چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ق.ظ

تلبرئئئرئئیسممطو..ط..ط..ط/ط.ط دیتی تتددئط طتتسیا عع عا عا لع ل ببعد لل ل ط طزتزازازااز زتاالالا غاحبایبرلرا ایبات دظذزتاتباکX طذزتلاااااا ل ازتالغعسلعسشیسیسعشبغعغلشغزلاظطتزلاتطزذ تزطذطزذ ذ زاطذلزازاطظزلازازلالطالطزلطللزاطزطزطز ط طز ز ط زط ز ط زط ز ط ز طز ط ز طز طز ز ط ز ی ب لللل ا اا ا ا ت ت ت ا ا ااا ا ا ذ

ئخدخ دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 ب.ظ

الههههههههههکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:52 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ق.ظ http://smssms_sms2003@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد