بوتر جدید

سلام
امشب ۱۱ بوتر جدید برای شما گذاشتم.  بوتر های توپی هستند و جاوا را هم بوت
می کنن.راستی چقدر خوبه آدم معرفت داشته باشه و نظر بده البته اینو به کسایی میگم
که نظر نمی دن.
برای گرفتن بوتر ها به سایت قسمت بوتر یا لینکی که در سمت راست در قسمت لینک
مستقیم مطالب برید و دانلود کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:14 ب.ظ http://ostad.blogsky.com

سلام دوست خوب
ممکنه یه برنامه توپ واسه برداشتن IP معرفی کنی
ممنون، مو برنامه نویسم اگه کاری داشتی در خدمتیم

موفق باشی...همیشه، همه جا!

گمنــــــــام مـــــــــــــرد چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:07 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست خوب و عزیز من.....ممنون که کلبه درویشی ما رو مورد لطف خودت قرار دادی...الان ۴ روزه که دارم ویندوز عوض میکنم و بدجوری مشغول کار و زندگی هستم اگر دیر به دیر اومدم منو ببخشید...مطلبت رو افلاین نگه میدارم تا بعدا کامل بخونم...راستی اپدیت کردم...منتظر حضور گرم و صمیمیت هستم...به امید دیدار

مسعود سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
به نظر من عالیه
اینم نظر من بود
مسعود

بابک جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:52 ب.ظ

بازم اومدم سلامو دررو ورم حناق ببین هکر جون من از طریقه سایته تو با این وحید بهزادان آشنا شدم بخدا اگه آی دیم هک شده باشه بدبختت می کنم اومدم بگم این مادرسگ تو فایلای پی دی اف آموزشیش هم سرور گذاشته اونوقت آخرین مقالشو بخونید خندتون می گیره نوشته هکرای تازه کار از سرور استفاده می کنن اونوقت یه عالم هم واسه خودش کلاس گذاشتهمن از دسته تو آخرین هکر خیلی شاکیم که بدونه تحقیق سایت این عوضیو که هم رو برنامه هاش هم رو مقالاتش سرور مجیک پی اس رو بیند کرده این جا معرفی کردی اگه آی دیه من پسوردش عوض بشه من از تو آی دیمو میخوام نه از اون کلاشه حقه باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد