معرفی یک برنامه

این برنامه که امروز معرفی می کنم یک برنامه اسکنر هست که خیلی اطلاعات مفیدی
در رابطه با یک IP به ما میدهد که حتی از چه سیستم عاملی استفاده می کند.
و اینکه در حال حاضر چه سرویس هایی فعال هست و کاربر با چه سرویس هایی
دارد کار می کند.اسم این برنامهGFIlannetscan می باشد که شاید در بعضی از
سایت ها این برنامه را دیده باشید.در رابطه با نحوه استفاده از این برنامه قبلا نوشتم
که با مراجعه به آرشیو می توانید مطلب مورد نظر را بخوانید.
دانلودGFIlannetscan
راستی اگر خواستین به سایتhack-er.com برید و برنامه های دیگر این سایت را
دانلود کنین به شما توصیه می کنم حتما از به روز بودن آنتی ویروس و فایروال خود
مطمئن شوید.

- راستی خبر دارید که سایت یاهو برای چند دقیقه هک شد؟؟؟!!.......

یکی از دوستان خواسته بود که یک برنامه برای پیدا کردن IP معرفی کنم که متاسفانه
فعلا چیزی پیدا نکردم اما چشم در اسرع وقت یک برنامه بدرد بخور در این زمینه
معرفی میکنم.
فعلا دارم روی یک مقاله کار می کنم در رابطه با پیدا کردن IP یک وبلاگ نویس
که هر وقت تمام شد حتما در همین جا براتون می نویسم.
فعلا              تابعد                  بدرود

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:06 ق.ظ http://ostad.blogsky.com

آقا دستت درد نکنه اینم برنامه خوبیه
راستی اگه اشکالی داشتم و نتونستو اونو تو آرشیو پیدا کنم می پرسم- راستی چرا بوترهایی که از تو سایتت DL میکنم کار نمی کنن؟

موفق باشی...همیشه، همه جا

homan چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.XP1.8m.COM

SALAM DOSTE AZIZ MERSI AZ INKE NAZAR DADIIIIIII DASET DARD NAKONE VALI HAMINTOOR KE MIDONII
SIYTE MAN YE SITE MAJANIYE
VA MAN AHANGHAMOO AZ SITAYE DIGE MIRAM BARAYE DOSTAN DOWNLOAD KONAN
VA MAN upload NEMITONAM BEKONAMM DAR SITAM
BAZAM BE MAN SAR BEZANNN
KHOSHHAL MISHAM BAY B AY

homan چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.XP1.8m.COM

age mikhay tabadole link konim manoo add kon dar yahoo massengeret
HOMAN11r@yahoo.com

بابک جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:52 ب.ظ

بازم اومدم سلامو دررو ورم حناق ببین هکر جون من از طریقه سایته تو با این وحید بهزادان آشنا شدم بخدا اگه آی دیم هک شده باشه بدبختت می کنم اومدم بگم این مادرسگ تو فایلای پی دی اف آموزشیش هم سرور گذاشته اونوقت آخرین مقالشو بخونید خندتون می گیره نوشته هکرای تازه کار از سرور استفاده می کنن اونوقت یه عالم هم واسه خودش کلاس گذاشتهمن از دسته تو آخرین هکر خیلی شاکیم که بدونه تحقیق سایت این عوضیو که هم رو برنامه هاش هم رو مقالاتش سرور مجیک پی اس رو بیند کرده این جا معرفی کردی اگه آی دیه من پسوردش عوض بشه من از تو آی دیمو میخوام نه از اون کلاشه حقه باز

تیفوس شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام وبلاگت عالیه و همچنین سایتت ولی نمیدونم چرا هیچکدوم از بوترهات لوگین نمیشه اگه میشه ایدی منو اد کن و بهم جوابو بگو مرسی

علی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام عزیز .
مطالب و برنامه های ارائه شده از نظر من بسیار جالب .
فقط می خواستم بدونم از طریقه ۱ ای دی چطور میشه
پسووردشو در او رد
یکی از دوستان با من این کا رو کرد ولی راه حلش رو نگفت
فقط گفت که از طریقه ۱ برنامه این کارو کرد .
ممنون میشم اگه در این باره راهنمایی کنید .
به امیده دیدار . علی

مسعود دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:33 ق.ظ

برنامه های توپی دارین ولی هیچکدوم باز نمیشن
در ضمن متوجه شدم هر وقت وارد سایت شما میشم
ویندوزم خراب میشه چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد