یه سایت بدرد بخور

سلام بچه ها
یه سایت توپ در زمینه هک که فعالیت می کنه و قبلا پولی بود فعلا تا مدت نا معلومی
سایت را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. پس عجله کنید در غیر اینصورت اونو از دست می دهید.
راستی یکی از دوستان وبلاگ من را مرتب چک میکنه.خوب این خیلی خوشحال کننده
است البته به شرطی که قصد شیطونی نداشته باشه
http://www.vbehzadan.com
نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:30 ق.ظ http://tarfand.blogsky.com

بابا هکر

سپهر پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:06 ب.ظ http://avazeghoo.blogsky.com

سلام هکر جان این چه تست مخربی بود عزیز پتمونو ریخت رو اب شانس اوردم کسی بقل دستم نبود
خیلی باحال بود:D
هکر جان من تا چند ماه نمینویسم حتما یه سری به من بزن
فدای تو
خدا نگهدار
یادت نره حتما سر بزنیا

بابک جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام دوسته عزیز وبلاگه جالبی داری فقط یه چیزی می خواستم بگم که اگه مرام داری بذار تو بلاگت تا بقیه با طنابه لینکات نرن تو چاه می خواستم بگه این وحید بهزادان دودره بازه دروغ گو که هیچ چیز هم بارش نیست و همه مطالبش هم دودرا ای هست روی برنامه هاش سرور مجیک پی اس رو بیند کرده خودتون هم می تونید اکتحان کنید آخه آدم اینقدر بد بخت که می خواد با سرور هک کنه آی دی های مردم رو

بابک جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:12 ب.ظ

dovareh salam in sit ham servereh k2_ps ro roey barnamehhash gozashteh ta accunteh mardom ro kesh bereh www.iranianhacker.com ageh hese vazefeh mikoni inaro be bageh dostan ham elam kon bazam miam sare be blogeton mizanam dar zemn ageh fekr mikonid mikham ina ro badnam konam mitonin khodeton emtehan konid

[ بدون نام ] جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:13 ب.ظ

www.vbehzadan.co. , www.iranianhacker.com felan ina ro dedam

بابک جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:51 ب.ظ

بازم اومدم سلامو دررو ورم حناق ببین هکر جون من از طریقه سایته تو با این وحید بهزادان آشنا شدم بخدا اگه آی دیم هک شده باشه بدبختت می کنم اومدم بگم این مادرسگ تو فایلای پی دی اف آموزشیش هم سرور گذاشته اونوقت آخرین مقالشو بخونید خندتون می گیره نوشته هکرای تازه کار از سرور استفاده می کنن اونوقت یه عالم هم واسه خودش کلاس گذاشتهمن از دسته تو آخرین هکر خیلی شاکیم که بدونه تحقیق سایت این عوضیو که هم رو برنامه هاش هم رو مقالاتش سرور مجیک پی اس رو بیند کرده این جا معرفی کردی اگه آی دیه من پسوردش عوض بشه من از تو آی دیمو میخوام نه از اون کلاشه حقه باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد