با سلام خدمت تمام دوستان عزیز

راستش رو بخواهید بعد از تعطیلات عید من برای یک مدتی رفتم برای
چت کردن و البته هنوز هم در روم های یاهو و پال تالک چت می کنم.
در طول این مدت متوجه شدم که متاسفانه ما بچه های ایرانی اگر
یک بوتر داشته باشیم چگونه از آن استفاده می کنیم اینه که دیگه فکر
نکنم در وبلاگ خودم بوتر جدید به شما معرفی کنم.اما برنامه هایی که
کسی نتواند شما را بوت کند در اینجا معرفی می کنم.
راستی شاید دیده باشد که بعضی افراد با ای دی های بزرگ داخل روم
می شوند و تحت هیچ شرایطی بوت نمی شوند . خوب من بزودی
مقاله کاملی در این رابطه در وبلاگ قرار می دهم.راستی از بس این
سرور بلاگ اسکای آدم رو می ذاره سر کار اینه که یه خورده دل سرد
شده بودم و همینطور وب سایتی که از اون فضای رایگان گرفته بودم.
خدا را شکر که الان همه چیز درست شده و البته با تشکر از مسئولین
بلاگ اسکای اما ای کاش این قدر مشکل بوجود نمی آمد تا خیلی از
دوستان از بلاگ اسکای نمی رفتند.
یک از دوستان خواسته بود تا لینک ایشان را در وبلاگ قرار دهم که حتما
این کار را انجام می دهم.یکی دیگه از دوستان برای لو گو پیغام گذاشته
بود که با عرض شرمندگی که کمی دیر شده حتما این کار را هم انجام
می دهم.
راستی چند تا کد جاوا جدید دارم که بزودی قرار می دهم.
قربان همه دوستان خوب