یه توضیح و یه تشکر

سلام به همه بچه های با معرفت
مرسی که به وبلاگ من سر می زنید و برای من نظر خود را می نویسید.
اول باید از سپهر عزیزم تشکر کنم که لینک وبلاگ منو در وبلاگ خودش قرار داده
و باید بگم که خیلی خوشحال شدم و سپهر جان بازم تشکر می کنم .من هم در اسرع
وقت لینک وبلاگ شما را در صفحه خودم قرار می دهم.
اما یکی از دوستان هم در رابطه با کار نکردن بوتر ها گفته بود. دوست خوب من
شما باید حتما اسم برنامه بوتری که کار نکرد را برای من بنویسی تا من بدونم که
مشکل شما در رابطه با چی هست.
اما بازم تکرار می کنم چون این بوتر ها با برنامه ویژوال بیسیک نوشته شده اند
در زمان اجرا شما نیاز به این دسته از فایل ها دارید.اگر شما فایل مورد نظر را
برای من بنویسید من حتما اون فایل را در قسمت دانلود قرار می دم.
یه چیز دیگه که هست دیگه فعلا نمی تونم از طریق سایت مطلبی تایپ کنم
به خاطر همین تمام توضیحات را در همین جا می نویسم.
چند تا بوتر عالی گرفتم که امشب می فر ستم روی سایت هر وقت تموم شد
اینجا خبر می دم.حتما دید که یکی آی دی می کشه تو روم .
شما فقط برید آی دی بسازید که دارم این برنامه را هم ارسال می کنم.
بابا بجنبید.............
فعلا ......
نظرات 1 + ارسال نظر
آرش(zoro59) دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:54 ب.ظ http://zoro59.blogsky.com

سلام خسه نباشید
بهتر نبود اسم وبلاگت رو میذاشتی آخر بوتر نه جون آرش من که چیزی جز برنامه های بوت ندیدم اما یه چیز تو بلاگت دیدم خیلی جالب اونم این ادمک آفیسس حتما تویه بلاگم در این مورد مینویسم البته با اجازت
فعلا (هکر بازنشسته)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد