توضیح در رابطه با بوتر ها

با سلام
با تشکر از دوست خوبم سپهر عزیز که پیغام برای من گذاشته بود.
من اول یه چیزی بگم چون حقیقتش دیدم وبلاگ من باز کننده زیادی نداره اینه که
فعلا ترجیح می دم کمتر از هک و هک کردن مطلب بنویسم و بیشتر در رابطه با
بوتر ها و نرم افزار هایی از این قبیل توضیح بدم تا بعد ببینم خدا چی می خواد.
اکثر بوتر هایی که موجود هستند بصورت کلی بیش از چند هفته کار نمی کنند
و اون هم به دلیل این است که سایت یاهو مدام سرور های خودش را عوض می کند.
پس اگر یک روز دید بوتر های که شما از اینجا دریافت می کنید کار نکرد
حتما سایت یاهو سرور های خودش رو عوض کرده اما شما نگران نباشید چون
در اینجا جدیدترین بوتر ها وجود دارد.
در ضمن اینکه من در این رابطه حتما به شما خبر می دم.

نحوه کار با بوتر ها

بوتر ها چند دسته هستند
۱- بوتر های که فقط یاهومسنجر را بوت می کنند
۲- بوتر های که علاوه بر یاهو مسنجر می توانند یاهو تونل را هم بوت کنند.
۳-بوتر هایی که نرم افزار های جانبی برای چت کردن را بوت می کنند.
البته روش کار با تمام بوتر ها مشابه می باشد
شما زمانی که یک بوتر را روی سیستم خود اجرا می کنید اگر فایل های مورد نیاز
بوتر که با پسوندdll هستند رو سیستم باشدنرم افزار بوتر بدون دادن هیچ پیغامی
اجرا شده و شما ظاهر برنامه را می بینید بعضی از بوتر ها با یک id کار میکنند
و بعضی از بوتر های دیگه با بیشتر از چند id کار میکنند.
پس اولین کاری که شما باید انجام بدهید ساختن چندین آدرس ایمیل در
سایت یاهو می باشد که بتوانید از این id ها استفاده کنید.
تمام بوتر ها یک قسمت دارند که شما باید id خود را وارد کنید که البته این id
را قبلا مخصوص بوت کردن ساخته اید.
بعد در قسمت بعدی پسورد همان id را وارد کنید و در نهایت روی دگمه login
کلیک کنید تا برنامه با این id به سرور یاهو وصل شود تا بتواند کد های بوت را
ارسال نماید. پس از عمل login و وصل شدن برنامه به سرور یاهو شما در قسمت
Lamer's Name یا Victim
نام id کسی رو که می خواهید بوت کنید را تایپ نمایید و منتظر بوت شدن طرف مقابل
حداکثر تا ۳۰ ثانیه دیگه باشید.
در رابطه با سوال سپهر باید بگم که تمام برنامه های موجود بوتر هستند که بعضی
با یک id و بعضی دیگر با چند id طرف مقابل را بوت میکنند.
اونچه که مسلم است هر چه تعداد id ها بیشتر باشد قدرت بوت کردن هم بیشتر است.
خیلی از بوتر ها بخاطر اینکه بصورت کامل نوشته نشده اند امکان دارد پس از بوت
کردن طرف مقابل error به شما بدهند که اصلا ناراحت نشوید بلکه خوشحال باشید که طرف بوت شده بابا...............
راستی هیچ وقت بابت سی دی های نرم افزار های بوت وهک پول ندهید چون مطمئن باشید که هیچ کدام از بوتر های داخل این سی دی ها کار نخواهد کرد.
ببخشید دیگه خسته شدم
 فعلا خداحافظ



نظرات 5 + ارسال نظر
بهروز وثوق یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:48 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
اول شدم؟
بعد هم میبینم که این عکس اسکلت که دهنش باز میشه از تو بلاگا سارین بر داشتی از تو بلاگ داداش من:))
http://siren-ir.persianblog.com

سپهر یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 08:46 ب.ظ http://avazeghoo.blogsky.com

سلام دوست عزیز ۱ دنیا ممنون فکر نکنم هیچ سایت یا وبلاگی انقدر دقیق توضیح داده باشه
بازم ازت تشکر میکنم که سوال منو جواب دادی
در پناه دوست

علی دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:13 ب.ظ

سایت جالبی داری ....... اما یه مقدار بهتر بنویس

نشئقشد یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:44 ب.ظ

salam agha in bootera login nemikonan
torokhoda komak

مایکل چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام دوست عزیز اول تشکرات قلبی منو بخاطر زحماتی که میکشی بپذیر و بعد هم اضافه می کنم که نهایت تآسف رو بخاطر این دوستی یک طرفه دارم ولی خوب هیچی ندارم بگم جز اینکه ( روم سیاه ) و بعد هم خواهش کنم اگه ممکن منو در دانلود کردن یک مقدار بیشتر راهنمایی کنی ممنون میشم و از همین جا می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد