بوتر

در قسمت بوتر سایت ۱۳ تا بوتر جدید قرار دادم.
این بوتر ها را من تست کرده ام و کاملا درست کار می کنند.
البته بعضی از این بوتر ها نیاز به فایل هایی با پسوند dll دارند.کهدر صورت نیاز
خود برنامه پیغام می دهد و نام فایل مورد نظر را می گوید.
اگر نتوانستید این فایل ها را پیدا کنید برام پیام بذارید که کدام فایل را می خواهید
من حتما در اسرع وقت لینک فایل مورد نظر قرار می دم.
اگر سوال خاصی هم داشتید خوشحال میشم کمک کنم.
آدرس سایت را در بالای صفحه قرار دادم.
فعلاخداحافظ
نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:24 ق.ظ http://avazeghoo.blogsky.com

سلام دوست عزیز من exterme disconnec و دان لود کردم یه چیزی میگم بهم نخندیا تو بوت اکانت باید پسوورد خودمونو بزاریم بد لاگین شیم دیگه اره ؟ بد این کیلیر چیکار میکنه؟ لیست پاک میکنه؟ یه چیز دیگه من هر وقت میخوام کسیو بوت کنم خودم بوت میشم جریان چیه؟(راستی شرمنده من یه کم گیج تشریف دارم)
موفق باشی
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد