بعد از کلی تعطیلی

آخیش دلم تنگ شده بود بابا
سلام به تمام وبلاگ نویس ها و خوانندگان وبلاگ ها
بالاخره بعد از کلی تعطیلی بلاگ اسکای راه افتاد و فکر می کنم که همه ما خوشحال
باشیم.
با عرض شر مندگی باید بگم چون فکر نمی کردم بلاگ اسکای راه افتاده باشه
اینه که فعلا از درس جدید خبری نیست.
اما برای فردا شب حتما چند تا لینک بوتر که کار می کنند را می ذارم.
در رابطه با تعطیلی بلاگ اسکای کلی جستجو کردم که متوجه شدم بخاطر
شکایت شخص یا اشخاصی در رابطه با یکی از وبلاگ ها که در رابطه دست
داشتن ایران در حادثه ۱۱ سپتامبر چیز های جالبی گفته بود تا مشخص شدن وضعیت
بلاگ اسکای تعطیل شده بود. که خدا را شکر راه افتاد.
فعلا تا بعد

نظرات 1 + ارسال نظر
ساویولا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:38 ب.ظ http://barcafans-club.co.sr

سلام!
آقا یه پیشنهاد!
نظرت چیه تو هر ارسال یه برنامه توپ معرفی کنی؟!
خوبه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد