تسلیت

با سلام خدمت شما عزیزان و با عرض تسلیت بخاطر زلزله در شهر بم
امروز یک نکته را بگم در رابطه با نحوه آموزش من در این وبلاگ و
اونم اینه که من خیلی ازمطالب را که شما خودتون می تونید پیدا کنید و
یا قابل دسترس باشد را من بصورت مستقیم درس نمی دم. به نظر من شما
اگر دنبال مطالبی در رابطه با هک و یا بوت باشید بهتر که فکرخودتون را
بکار بیندازید تا به اون چیزی که می خواهید برسید.
با تشکر از دو نفر  از دوستان که برای من پیام گذاشته بودند در رابطه با
 سوال دوست خوبم 
که پرسیده بود کد جاوای این جادوگر چیه یک تو ضیح میدم:
دوست خوبم در کد html  وبلاگ من کد این اسکریپت وجود دارد و شما با آشنایی
خیلی کم از html  و جاوا اسکریپت خیلی راحت می توانید این کد را پیدا کنید و در وبلاگ خود استفاده نما یید.پس دوست خوبم خیلی راحت میتونی کد مورد نظر پیدا کنی (فقط یه کم فکر کن)

C:Windowsmsagentcharsmerlin.acs

فقط یک راهنمایی می کنم که کار شما را خیلی آسان می کند. کد بالا مسیر فایل این
آدمک در ویندوز است.

و در مورد دوست دیگرم که نحوه ساختن    background  را پرسیده بود باید
 بگم که من با نرم افزار FrontPage یک تغییر کوچیک در قالب اصلی خود
 بلاگ اسکای دادم و عکس زمینه وبلاگ من در حقیقت یک عکس کوچک  است
که کنار هم گذاشته شده و به این شکل دیده می شود.پس به شما توصیه می کنم
 که با این نرم افزار های مخصوص طراحی صفحات وب کار کنید البته اگر
کار نکردید و اگر هم کار کرده باشید که چه بهتر.
بازم میگم توقع نداشته باشید که چیزهایی که خودتون می تونید پیدا کنید را من به شما
بگم. لطفا سعی کنید خودتون پیدا کنید .

خوب حالا بگم که چرا تاخیر داشتم.

می دونید هر آدمی نیاز به تفریح دارد خوب در این ۳ شب اخیر من فقط کارم
 بوت کردن دوستان عزیز بود.
می دونید البته شاید به نظر شما بوت کردن افراد چندان کار لذت بخشی نباشه و
 بر عکس خیلی هم بد باشه و شاید عده ای هم بگن که بابا تو روانی هستی و
مشکل داری که دیگران رو اذیت می کنی.
اما نه خیر اینطور نیست من فقط یک درس کوچک به بچه های دادم که در روم ها
 تالک رامی گرفتند و اجازه صحبت کردن به دیگران را نمی دادند و یا کل کل
 می کردند بعضی ها هم که طبق معمول فقط فحش می دادند را هم بوت کردم.
البته یک آمار کوچک هم برای خودم گرفتم که افرادی که در چت روم ها هستند در رابطه با چت کردن در یاهو چقدر اطلاعات دارند.
البته ناگفته نماند که تعداد کمی از دوستان هم بوت نشدند.
خوب حالا اون دسته از دوستانی که بوت نشدند به خاطر این بود که یاهو تونل ۲۳۴ را
بر روی سیتم خود نصب کرده بودند.
تذکر:
فقط یاهو تونل ۲۳۴ فعلا قابل بوت نمی باشد و ورژن های قدیمی آن همگی بوت می شوند.

در نتیجه توصیه من به شما این است که حتما یا هو تونل ۲۳۴ را بروی سیتم خود
نصب کنید.شاید دفعه دیگه شما را بوت کردم.
شماره سریال و خود برنامه یاهوتونل ۲۳۴ را دارم اگر کسی خواست لطفا پیام بذاره.
البته ناگفته نماند که من خودم دنبال بوت کردن نیستم اما خدا رو چی دیدی شاید دوباره
هوس شیطونی کردم.


khafanr1000
khafanr1100
khafanr1200
khafanr1300
khafanr1600
khafanr1900
gwe_2001
gwe_sven
sven_gwe
zendanie_zaman
zendanie_zamaneh
gorohe_marg
goroohe_marg

اینم لیست آی دی های که من با این آی دی ها دوستان را بوت کردم.
راستی شاید امشب هم یه کم شیطونی کنم.
تا یک ساعت دیگه هم درس جدید را مینویسم.
فعلا خداحافظ
خوش باشید.

تغییر کوچولو در وبلاگ

با سلام خدمت دوستان عزیز
امروز مشغول ور رفتن با قالب وبلاگ بودم به خاطر همین دیگه حقیقتش حوصله
نوشتن درس جدید ندارم.اما یه قابلیت خوب به وبلاگ اضافه کردم.
در قسمت پایین وبلاگ یک گزینه گذاشتم برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با یک آی پی
که مثلا این آی پی متعلق به کدام شرکت است و اینکه reng آی پی های اون شرکت را
میگه.
شاید فکر کنید بدرد نمی خوره اما کاملا در اشتباه هستید . به عنوان مثال شما با دادن
آی پی خودتون می تونید reng آی پی های ISP که خود شما هم از آنجا اکانت دارین پیدا کنید و با یک نرم افزار اسکن پورت و .....................
خوب بگذریم
اگر شما دوست عزیز برای اولین بار به این وبلاگ میایی توصیه میکنم آرشیو را حتما
بخون.
راستی لطف کنید این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.......... مرسی
اگر کسی دوست داشت می تو نیم به هم لینک بدیم.
نظر یادتون نره مرسی
تا بعد .

تغییر کوچولو در قالب

با سلام خدمت دوستان عزیز
امروز مشغول ور رفتن با قالب وبلاگ بودم به خاطر همین دیگه حقیقتش حوصله
نوشتن درس جدید ندارم.اما یه قابلیت خوب به وبلاگ اضافه کردم.
در قسمت پایین وبلاگ یک گزینه گذاشتم برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با یک آی پی
که مثلا این آی پی متعلق به کدام شرکت است و اینکه reng آی پی های اون شرکت را
میگه.
شاید فکر کنید بدرد نمی خوره اما کاملا در اشتباه هستید . به عنوان مثال شما با دادن
آی پی خودتون می تونید reng آی پی های ISP که خود شما هم از آنجا اکانت دارین پیدا کنید
و با یک نرم افزار اسکن پورت و .....................
خوب بگذریم
راستی لطف کنید این وبلاگ را به دوستان خود معرفی کنید.......... مرسی
اگر کسی دوست داشت می تو نیم به هم لینک بدیم.
نظر یادتون نره مرسی
تا بعد .